לוח רכב אונליין
מכירת רכבי יד שנייה הפכה בשנים האחרונות למשימה לא פשוטה. חברות הליסינג הפכו את שוק הרכבים המשומשים לשוק תחרותי מאוד. תצליחו בכל זאת לסגור עסקת מכירה מהירה ומשתלמת כאשר תבחרו נכון את פלטפורמת הפרסום ואת המחיר. עליכם לשים לב גם לפרטים שאתם מפרסמים את הרכב ולאופן בו אתם מנהלים את שיחת המכירה ואת התהליך כולו.
איפה כדאי לפרסם?
כיום כולם כבר יודעים שהדרך למכור רכב יד שנייה היא פרסום בלוחות רכב אונליין. רשת האינטרנט מחליפה בהצלחה את המודעות בעיתונים ומצליחה להשיג בעבור המודעה שלכם חשיפה מרובה. לוח רכב שמתפרסם אונליין מאפשר עדכון כמעט מידי. מספר דקות לאחר הפרסום המודעה כבר מופיעה בלוח ואתם כבר תוכלו לקבל פניות של מתעניינים.
אתר תתניע מציע פרסום מודעות למכירת רכבים בחינם. הפורטל מהווה לוח רכב לפרסום של רכבים פרטיים, רכבים מסחריים, אופנועים וקטנועים. אם אתם מעוניינים למכור רכב פרסמו את המודעה שלכם באתר תתניע ותסגרו עסקת מכירה מהירה.
איך מגדילים את סיכויי המכירה?
פרסום של תמונות איכותיות ועדכניות ממספר זוויות יצליח להגדיל את מספר הפניות שתקבלו. מודעות ללא תמונות מקבלות הרבה פחות פניות בהשוואה למודעות עם תמונות. בכול לוח רכב בו תבחרו עליכם לוודא שהמודעה מציגה את הרכב שלכם בצורה האטרקטיבית ביותר. כך תוכלו להגדיל את כמות הפניות אליכם גם כאשר אתם מעמידים למכירה דגם נפוץ מאוד ודורשים מחיר מחירון.
פרסום כל המידע הרלוונטי
תצליחו לחסוך לעצמכם זמן ולמנוע פניות מיותרות כאשר תפרסמו במודעה מידע רלוונטי עדכני. משמעות הדבר היא פרסום המידע כולו יחד עם נקודות התורפה של הרכב. אם מדובר ברכב שעבר תאונות או ברכב עם מספר תקלות – כדאי לציין זאת.
איזה מחיר כדאי לפרסם?
זהו השלב בו אתם קובעים את המחיר בו תרצו לפרסם את הרכב. כדאי בשלב זה גם להחליט על איזה מחיר תסכימו להתפשר ובאלו תנאים. טרם פרסום המודעה בכל לוח רכב כדאי לבחון את מחיר המחירון בעבור הדגם ואת מחירי השוק. על מנת לסגור עסקת מכירה מהירה עליכם לבדוק איזה מחיר הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מוכנים לשלם עבור הרכב.